Support
EDI orders die worden ontvangen via een EDI Service provider worden ingelezen in de tabel EDI Inkomende orders. De orders in deze tabel hebben een status, waaruit kan worden afgeleid of deze al zijn verwerkt.
Status:
Importeren: De betreffende order wordt nog ingelezen en is nog niet in zijn geheel ontvangen.
Geïmporteerd: De order is in zijn geheel ontvangen en kan worden verwerkt.
Verwerkt: De order is verwerkt en zichtbaar in de lijst verkooporders.
Fout: Er is een fout opgetreden. Er staat een melding in het veld Statustekst.
Orders worden volgens de volgende routine verwerkt:
Opmerking:
Het afleveradres moet bestaan voor de betreffende klant en het juiste GLN nummer hebben. Gezocht wordt in de afleveradressen behorende bij de orderklant.
Opmerking:
Van eindbestemmingen worden alleen GLN nummers op de verkooporder vastgelegd, niet de volledige adresgegevens.
Deze velden worden (evenals het bestelde aantal) gevalideerd zodat prijzen, condities, dimensies etc. correct verwerkt worden in de verkooporder.
! Alle overige condities (prijzen, kortingen, leverings- en betalingscondities) worden overgenomen van de klant, zoals ze in Business Central zijn vastgelegd.
[1] Hiervoor dienen dimensies te worden ingesteld en kunnen meerdere bedrijfsgegevens worden
gebruikt. Neem contact op met support@central-soutions.nl
om dit goed te laten werken.
Central Solutions
Strijdakker 17 | 5673 TN | Nuenen (NL)
Chamber of Commerce 75296497
VAT ID NL860227790B01
support@central-solutions.nl
+316 50 63 52 90